26.10.14

Digipäev - 28. oktoober

1. Tee miksikeses onkont - harilikud ja kümnendmurrud
Minu miksike - minu onkontid - soorita onkont - harilikud ja kümnendmurrud

2. Uuri kogumikku murdude kohta, proovi mängida ja tutvuda kõikide linkidega. LINK
ÜLESANNE: kirjuta siia blogi kommentaaridesse, missugune leht oli sinuarust õppimiseks kõige parem ja miks.



LISAKS
3. Korda  kümnendmurdude jagamist
4. Teisenda harilik murd kümnendmurruks - 12 mängijat
5. Harilike murdude korrutamine  12 mängijat
6. Korruta harilikke murde
7. Teisenda murde

5 comments:

  1. Mulle meeldis "valik harjutusi" ,sest seal oli palju erinevat.Lemmik oli 5 level.

    ReplyDelete
  2. Mulle meeldis "võrdsed osad", see oli lihtne ja arusaadav.

    ReplyDelete
  3. Mulle meeldis "pitsa jaotamine osadeks". See andis murruna midagi sellist mida ma tean, ning niimoodi on õppimine lihtsam, kuna sa tunned ära objekti mida sa jaotad.

    ReplyDelete
  4. Mulle meeldis `murdude taandamine´ sest ma sain teada kuidas taandada.


    Kirke Nuut

    ReplyDelete
  5. Mulle meeldis "murdude järjestamine", sest see oli lihtne.

    ReplyDelete